سلام به همه عزیزان با آرزوی قبولی طاعات و تشکر از عزیزانی که جواب سوالات قبلی را به ایمیل ارسال کردند و قطعا در نمره پایانی این پاسخها لحاظ خواهد شد .

لطفا به این سوال با استدلال و تحقیق و دلایل علمی پاسخ دهید .
اگر هدف از ورزش کردن تندرستی و سلامتی باشد و نه قهرمانی از بین فعالیتهای مذکور ، ورزش مناسب را برای رده های سنی ذکر شده تعیین کنید .
ورزشهای سرعتی — ورزشهای استقامتی — ورزشهای مقاومتی ( کار با وزنه )
رده های سنی . جوانان — بزرگسالان — سالمندان

توصیه : در این روزهای روزه داری به هیچ عنوان بعد از افطار ورزشهایی که موجب بالارفتن ضربان قلب می شود را تا 3 ساعت بع از افطار انجام ندهید ، قبل از افطار حتما روزه خود را با یک استکان مایعجات
گرم باز کنید و تا میتوانید از خوردن غذاهای پرحجم و چرب اجتناب کنید .